
(...og andet med ind)
I dag er en ny blog blevet født. Efter utallige opfordringer har vi endelig givet efter, og har besluttet og for at dele lidt ud af vores mode-erfaringer, sans for trend-spotting, smag og stil. Alt i alt kalder vi det Fashiontology - det er en religion, og vi er gudinderne. Byd os velkommen - I vil ikke fortryde det!
Jeg glæder mig til at følge med! Tag et kig forbi min blog, hvis i har lyst :)
SvarSletDet er jo mega fedt det her piger!
SvarSletfast læser fra dette sekundt
keep up the good work !
*smiler*