28. februar 2010

Togskinne-tid

At være fashion og braceface på samme tid er en udfordring, jeg har stået over for i 4 år. Nu skal jeg snart have togskinnerne af, men 4 år med metal og indbygget doggybag har givet mig nogle erfaringer, som jeg, uselvisk og givende som jeg er, vil dele med jer, kæreste læsere (...jeg ved der er mange af jer). Det er nemlig lykkedes mig, via intensiv træning og viljestyrke at udvikle de perfekte smil, så man kan zmile zødt uden at afsløre den pinlighed det er at have bøjle på. Værsågod:



... Endelig en metode, som på smuk og naturlig vis kan skjule bøjlen!

De store modehuse har selvfølgelig også kreeret hver deres version til at afskærme de statsbetalte grillz. Jeg bringer her nogle af mine favoritter:



Chanel


Lanvin

Yves Saint Laurent

Til sidst kan man jo også gå efter Voldemorts version: Den går ganske enkelt går ud på ikke at have noget at grine af. Kig på de fleste catwalks for at få inspiration.

Fashionabelt-bøjle-skjulende smil fra jeres alle sammens M

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt endelig at se modehusene accepterer os med tænder i fængsel !
    Jeg venter spændt på louis V

    Hilsen Braceface

    SvarSlet
  2. hvorfor er jeg ikke i tvivl om at du har haft det pisse fedt mens du har taget de billeder :D
    looking forward to your release party

    SvarSlet
  3. Voldemort er den eneste rigtige metode! Husk det junior..

    SvarSlet