5. februar 2010

Det er ik' for sjov at Marvolo lyder lidt ligesom marvellous

At vi her på Fashiontology har en enorm indflydelse på modebilledet er selvfølgelig ikke noget, som kommer som nogen overraskelse for mig (eller for jer). Men alligevel bliver jeg stolt og endnu engang bekræftet i, hvor vigtig lige netop Camille og undertegnede er for modebilledet, når jeg ser hvor meget folk har taget Voldemort-inspirationen til sig og brugt den efter vi bragte den her på Fashiontology. Jeg bringer her lidt øjenguf, hvor I, kære fashion-slaver, kan se hvor meget vores indlæg har kanaliseret Voldemort ud i gadebilledet, i glitrende modemagasiner og på den røde løber. Nyd synet! Avada Kedavra!



PARIS VOGUE





Underground-sangerinden Miley Cyrus



Fashion-fænomenet Ashley Tisdale.
Kendt fra Kult-filmen "High School Musical"



Et styks olsen-søster og et styks Amanda Byrnes.

Endnu engang bliver vi bekræftet i, hvor vigtige vi er for modebilledet.Gør mig nu stolte, små fashion-rotter: Lev, ånd, og opfør Jer fashionabelt! Please! Orker virkelig ikke flere fleece-trøje-bærende mennesker i dag...

Kisses

1 kommentar: